Известие

Collapse
No announcement yet.

Проблеми с хидравликата на волана при 159

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Първоначално публикувано от GammaRay Покажи съобщение
    Абе и ти си прав, ама ако се сменя поне на 2-3 години, няма да има проблем.
    Ни моааа повярвам на очите си.....

    Чичати Боян флял у праата вяра....
    sigpic
    Защо ти е манекенка, след като си имаш АЛФА 156
    156 JTD-110-EX, /147 JTD.EX, /156 JTD 115 EX
    147 JTDm 140-Малката манекенка
    GT- JTDm 150

    Comment


    • Първоначално публикувано от fbegov Покажи съобщение
      Сервото на 159 е просто лошо - пречи му всичко. И колкото и да се стараеш заминава.
      Има такива, които два пъти в годината свалят маншоните, полират и мажат,. все тая.

      Може би по честата смяна на маслото има ефект - но до смяна или рециклиране на сервото винаги се стига
      А ако вземат и да се сменят маншоните с гумени такива,а не с оригиналните пластмасови боклуци,дето не може да ги стегне скоба,и ще се подобрят нещата,поне ще спре да влиза вода,което само по себе си удължава живота на рейката.
      Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
      Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
      Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

      Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

      Comment


      • Първоначално публикувано от haljscho Покажи съобщение
        Ни моааа повярвам на очите си.....

        Чичати Боян флял у праата вяра....
        Вальо, влизам с молитва в правата вяра - О франсе, моля се, да си сменил всички демпферни ролки и маховик, преди да ми продадеш колата , както и турбото и ЕГР и ДПФ

        ---------- Post added at 17:04 ---------- Previous post was at 16:58 ----------

        Първоначално публикувано от Mury Покажи съобщение
        А ако вземат и да се сменят маншоните с гумени такива,а не с оригиналните пластмасови боклуци,дето не може да ги стегне скоба,и ще се подобрят нещата,поне ще спре да влиза вода,което само по себе си удължава живота на рейката.
        Маншоните наистина са пластмасови и проблема е в тях.
        Alfa Romeo 159 1.9 16V SW

        Comment


        • Първоначално публикувано от GammaRay Покажи съобщение
          Вальо, влизам с молитва в правата вяра - О франсе, моля се, да си сменил всички демпферни ролки и маховик, преди да ми продадеш колата , както и турбото и ЕГР и ДПФ

          ---------- Post added at 17:04 ---------- Previous post was at 16:58 ----------



          Маншоните наистина са пластмасови и проблема е в тях.
          Аз отдавна съм го разбрал,по-точно преди около 3 г.тогава смених мойта рейка с такава от кола 2010 г. и сложих гумени маншони,от тогава никакви ядове !!!!!!

          П.С.Старата рейка дори не ставаше за рециклиране,толкова беше износена и и бяха ръждясали прътовете !!!!!!!
          Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
          Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
          Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

          Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

          Comment


          • Ако някой търси, ето казанче за 2,4 на добра цена:

            http://www.ebay.com/itm/111527913126...%3AMEBIDX%3AIT
            Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
            ..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...

            Comment


            • Първоначално публикувано от Yavor Покажи съобщение
              Ако някой търси, ето казанче за 2,4 на добра цена:

              http://www.ebay.com/itm/111527913126...%3AMEBIDX%3AIT
              И кое му е доброто на цената? С доставката излиза около 90лв, аз за толкова го взех от днес за утре...
              Alfa 159 2,4 JTDm Q4
              ex Alfa 156 2,4 JTD 20V
              ex Alfa 156 1,9 JTD
              ex Alfa 75 1,8

              Comment


              • Проблема е че ги няма... Доста хора вече си поръчват и не успяват да си набавят.

                Освен това аз си поръчах с доставка в Англия, при племенницата ми, която си идва другата седмица и ми излезе 70 и някой лев.
                Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
                ..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...

                Comment


                • аз немога да разбера какъв му е зора на това казанче или по-скоро на тая цедка дето ссе запушва. това нее нормално според мен. дали проблема е че излизат с грешната хидравлична тчност, че се появяват някакви отлагания и се запушва или незная какво друго, но е странно. разбирам, проблемни рейки,ала бала,ама казанчето.... и то хронично явление.
                  EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
                  EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
                  NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

                  Comment


                  • Първоначално публикувано от don_pepone Покажи съобщение
                    аз немога да разбера какъв му е зора на това казанче или по-скоро на тая цедка дето ссе запушва. това нее нормално според мен. дали проблема е че излизат с грешната хидравлична тчност, че се появяват някакви отлагания и се запушва или незная какво друго, но е странно. разбирам, проблемни рейки,ала бала,ама казанчето.... и то хронично явление.
                    и всеки търчи да купува казанче все ездно е уеп
                    sigpic 155ex 159ex 530new

                    Comment


                    • Казанчето, не е виновно за проблема с хъркането и въздуха в течността. Проблема е в корозирала рейка. Въздухът в течността се засмуква от язвите на пръта и следователно започва и хъркането. Когато язвите са особено големи, течността започва да се разпенва. Моето казанче беше разглобено и цедката беше почистена до нова, но проблема си остана. След разглабяне на рейката се установи, че имаше уникална корозия, в следствие на което и течността изтичаше. Причина за корозията ( незнам до колко червената течност е силно корозивна) беше липсваща скоба на маншона откъм външния шарнир. Рейка вчера беше рециклирана и в момента със старото казанче, няма никакви хъркания или разпенвания.
                      Ако някой има проблеми с рейка, мога да съдействам.

                      п.с Проблема с хъркането е описан от в Bosch Esitronic.
                      Last edited by GammaRay; d.m.y г., 20:12.
                      Alfa Romeo 159 1.9 16V SW

                      Comment


                      • Първоначално публикувано от GammaRay Покажи съобщение
                        Казанчето, не е виновно за проблема с хъркането и въздуха в течността. Проблема е в корозирала рейка. Въздухът в течността се засмуква от язвите на пръта и следователно започва и хъркането. Когато язвите са особено големи, течността започва да се разпенва. Моето казанче беше разглобено и цедката беше почистена до нова, но проблема си остана. След разглабяне на рейката се установи, че имаше уникална корозия, в следствие на което и течността изтичаше. Причина за корозията ( незнам до колко червената течност е силно корозивна) беше липсваща скоба на маншона откъм външния шарнир. Рейка вчера беше рециклирана и в момента със старото казанче, няма никакви хъркания или разпенвания. Цената за рециклиране беше 70 лв.
                        Ако някой има проблеми с рейка, мога да съдействам.

                        п.с Проблема с хъркането е описан от в Bosch Esitronic.
                        Това са единични случаи,подробно е описано в доста сайтове,че проблема е в това,тази цедка играе малка роля и на клапан,като се запуши и започва да вие леко помпата,да се пени течността и на моменти да изчезва хидравликата.Обясни тогава,защо десетки коли са оправени само със смяна на казанче,вярно има единични случаи като твоя,или този на Иво със заминала помпа.Моята кола започна да вие и да пени течността,доста след смяната на рейката,след смяна на казанчето всичко заспа. Просто казанчето е най-често срещания проблем,а и излиза най-евтино.
                        Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                        Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                        Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                        Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                        Comment


                        • при мене замина корпуса на помпата и го замениха с чугунен
                          sigpic 155ex 159ex 530new

                          Comment


                          • Е да, ако е много запушена, наистина ще има проблем с дебита към помпата. Моята цедка беше запушена от ръждата на пръта. Според мен, запушването на цедката е първи признак, че рейката ще си ходи.
                            Alfa Romeo 159 1.9 16V SW

                            Comment


                            • Първоначално публикувано от GammaRay Покажи съобщение
                              Е да, ако е много запушена, наистина ще има проблем с дебита към помпата. Моята цедка беше запушена от ръждата на пръта. Според мен, запушването на цедката е първи признак, че рейката ще си ходи.
                              Tака може !!!
                              Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                              Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                              Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                              Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                              Comment


                              • Първоначално публикувано от ivopetrov_1982 Покажи съобщение
                                при мене замина корпуса на помпата и го замениха с чугунен
                                Аот каква кола е новия корпус?
                                Няма невъзможни неща,просто има недостатъчно финансиране.
                                156 1,8ТS-99 ......
                                EX
                                159 1,9 JTD-08

                                Comment

                                Working...
                                X